פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

5 דברים שחייבים לדעת לפני שמתחילים פרסום בפייסבוק

בין אם אתם עסק שרק מתחיל לפרסם או שאתם כבר מפרסמים בפייסבוק, אתם רוצים לוודא שאתם מפיקים את המירב מההשקעה שלכם.

עם כל כך הרבה אפשרויות והגדרות שונות, הרבה מפרסמים מוצאים את עצמם מבולבלים ולא מצליחים לנצל את התקציב שלהם בצורה יעילה.

בדיוק בשביל זה הבאנו את 5 דברים החשובים ביותר כדי לעשות סדר ושגם אתם תוכלו לשדרג את הפרסום בפייסבוק למשתלם יותר.

1. מודעות טופס (לידים)

אחד מסוגי הקמפיינים האחרונים שנוספו לפרסום בפייסבוק הם מודעות טופס או מודעות ״לידים״.

סוג קמפיין זה מאפשר למפרסמים לאסוף נתונים מהגולש (טלפון, אימייל כו׳) ללא דף נחיתה ישירות דרך טופס מבלי לעזוב את Facebook.

מודעות אלו יובילו להפחתה של 4x במחיר לליד (על פי Facebook).

פרסום בפייסבוק - טופס לידים
פרסום בפייסבוק - בחירת קמפיין לידים

2. מעקב המרות – Facebook Pixel

דבר בסיסי וקריטי להצלחה בפרסום בפייסבוק היא היכולת למדוד תוצאות אל מול עלויות הפרסום, לדעת מה הניב את התוצאות ולשפר אותו. זה בדיוק מה שהפיקסל של פייסבוק עושה!

פרסום בפייסבוק ללא מעקב ומדידה לא יוכל לממש את מלוא ההצלחה וברוב המקרים יגמר בהפסד.

הפיקסל הוא בעצם קוד המוטמע באתר, הוא נותן לנו מידע על מי ביקר באתר, מי ביצע פעולה רצויה (רכישה, השארת פרטים וכו׳), מאילו מודעות הגיעו התוצאות הטובות ביותר ביחס להשקעה.

גם אם עוד לא התחלת פרסום בפייסבוק, עליך להתקין את הפיקסלים של פייסבוק מעכשיו כדי שיתחיל לאסוף נתונים שיעזרו להמשך הדרך.

לפיקסל ישנם מספר שימושים נוספים שיעזרו לביצועים שלכם בפרסום בפייסבוק ועליהם נפרט בהמשך (קהל דומה, שיווק מחדש).

פרסום בפייסבוק - פיקסל

3. מודעות וקריאטיב – לא להסתפק במועט

על מנת שתפיקו את המירב מהפרסום שלכם בפייסבוק, כדאי לבדוק ולנסות גרסאות רבות של קריאייטיב: ניסוחים שונים, תמונות שונות, וריאציות שונות וכו׳.

פייסבוק תבצע אופטימיזציה של פרסום מודעות על סמך הביצועים יעד ההמרות שלך.

תמיד יהיו מודעות שיניבו תוצאות טובות יותר, אל תסמכו רק על מה שאתם חושבים שיעבוד יותר טוב אלא פשוט תנסו ותדעו, אתם תופתעו לגלות שבהרבה מקרים דווקא המודעה שפחות התחברתם אליה הביאה את התוצאות הטובות ביותר.

סוג פרסום מעניין וחדש יחסית שאנו ממליצים עליו הוא מודעות “קרוסלה”, אשר מאפשר לך להתאים מספר תמונות וקישורים לתוך קריאייטיב אחד. סוג קריאייטיב זה נמצא עשוי להפחית את המחיר לרכישה בכ-35% ולהקטין את העלות לקליק שלך ב-20% (לפי Facebook).

השתמש בסוג קריאייטיב זה כדי להציג מוצרים מרובים, הדגשת תכונות מוצר, הצגת יתרונות והצגת המותג שלך.

פרסום בפייסבוק - קרוסלה

4. קהל דומה (Lookalike)

על פי נסיוננו, קהלים דומים היא אחת משיטות המיקוד האפקטיביות ביותר בפרסום בפייסבוק.

קהל דומה הוא קריטריון מיקוד שבו פייסבוק מייצר קהל של משתמשים הדומים ללקוחות או לקהל הנוכחי שלך.

קהל זה יכול להיות מבוסס על רשימת דוא”ל, מבקרים באתר או בכל יעדי המרה שהגדרת.

פייסבוק תואם את המשתמשים האלה עם פרופילים פייסבוק ואז מוצא דמיון בדמוגרפיה, תחומי עניין, התנהגויות, וכו’.

לבסוף, פייסבוק משתמש בממצא זה כדי ליצור רשימה של משתמשי פייסבוק דומים אשר תוכל למקד בקמפיינים שלך.

5. שיווק מחדש (Remarketing)

כל המשווקים הדיגיטליים יודעים את החשיבות של שיווק מחדש, אל תשאירו את זה מתוך אסטרטגיית הפרסום בפייסבוק שלכם.

שיווק מחדש הוא בעצם פרסום שמיועד לאנשים שכבר נתקלו במותג, הראו עניין או בצעו פעולה רצויה, לדוגמא:

משתמש נכנס לאתר החנות, הוסיף מוצר לעגלה אך לא ביצע רכישה, אותו משתמש ייכנס לפייסבוק ויראה את המוצר שנמצא בעגלה שלו בתור מודעה.

באמצעות שיווק מחדש, הפרסום בפייסבוק יהפוך למשתלם יותר, אחוזי ההמרה בסוג מודעות זה מכפיל את עצמו ביחס למודעות רגילות.

הקפד לנצל את אפשרויות הפיצול של קהלים בפייסבוק, שבהן תוכל לכלול / לא לכלול דפים ודומיינים ספציפיים, גם לבחור את אורך חלון הזמן של השיווק מחדש.

שיווק מחדש בפרסום בפייסבוק

טיפ: האם ידעת שפרסום בפייסבוק מציע כעת שיווק דינמי מחדש?

תכונה זו מאפשרת למפרסמים לשווק מוצרים ספציפיים למשתמשים שכבר צפו בהם או הוסיפו אותם לעגלה שלהם. היצירה וההעתקה של המודעות שלך ישתנו באופן דינמי בהתאם למוצרים שבהם צפו המבקרים שלך.

פרסום בפייסבוק – סיכום

פרסום בפייסבוק הוא נושא מעמיק בפני עצמו, במאמר זה הצגנו מספר נקודות הכרחיות ובסיסיות שכל מפרסם בפייסבוק מוכרח להכיר. הרבה מן המפרסים יכולים לצפות לראות עלייה משמעותית בביצועי הקמפיין תוך הקפדה על 5 הכלים שהצגנו.

אנו בהארווסט דיגיטל מעניקים ללקוחותינו צוות של מומחי דיגיטל העובדים יחד כדי לארגן ולנהל פרסום שיווקי בפייסבוק ובדיגיטל, צור קשר היום כדי לראות כיצד נוכל לעזור לעסק שלך להגיע לפוטנציאל המלא שלו.

הארווסט דיגיטל היא סוכנות דיגיטל עם צוות מנצח ומקצועי הממוקמת בלב תל אביב, משרדנו מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטלי מקיף לארגונים ועסקים – אסטרטגיות, שיפור ביצועים וניתוח מחקרי תוך שקיפות מלאה.

אנו מזמינים אותכם לפנות אלינו בכל שאלה או ייעוץ בעולם הדיגיטל.

כתוב/כתבי תגובה

רוצים לדבר עם המומחים של הארווסט?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם