פרסום בגוגל

פרסום בגוגל

אין מספיק מילים על מנת לתאר את המהפכה האדירה שהביא אלגוריתם החיפוש של גוגל אל חיינו.

הקוד המורכב והמתוחכם מאין כמוהו מאפשר לך למצוא בקלות וביעילות מידע בכל נושא שרק יעלה על הדעת, לרכוש את המוצרים ואת התוכן האקדמי, התרבותי והבידורי שמתחשק לך כאן ועכשיו מכל נקודה בעולם ומבלי לצאת מהבית ואף יסייע לך להבין מה בדיוק רצית ואפילו מה אפילו לא ידעת שרצית, אך ייתכן מאוד שישמש אותך היטב.

אכן, הבוטים החכמים של גוגל אינם רק מקטלגים, אוספים מידע ומסייעים לך למצוא את שחיפשת, אלא לומדים אותך, את הרגליך והעדפותיך על מנת לשפר את תוצאות החיפוש בפעם הבאה ולדייק אותו בתוך אוטוסטרדת מידע בעלת אינסוף נתיבים המכילה את העולם כולו בקצות אצבעותיך.

כלים רבי עוצמה אלו, עומדים לרשותך לא רק עבור הרגלי הצריכה שלך, אלא גם עבור העסק שלך. כיום, האפיקים העוצמתיים ביותר אל תודעת הלקוח עוברים דרך פרסום בגוגל ומאפשרים לך ליידע את הצרכן לגבי המותג שלך, המוצרים והשירותים השונים שלך, כולל מבצעים והצעות חד פעמיות ביעילות ובתפוצה אדירה.

את האפיקים המשמשים לפרסום בגוגל לעסקים ניתן לחלק לשני תחומים עיקריים.

פרסום בגוגל

פרסום ממומן בגוגל

הפרסום הממומן ( PPC – Pay-Per-Click), כשמו כן הוא, מאפשר לך באמצעות תשלום תקציב פרסומי לגוגל לקדם את העסק שלך לראש דפי התוצאות ולשלב מודעות פרסומיות במסך המשתמש.

מדובר למעשה במכלול של שיטות שיווק ופרסום של אתר העסק או החנות האינטרנטית שלך ומיקסום החשיפה לדף העסק ברשתות החברתיות. ניתן לקדם מוצר או שירות מסוים, את העסק כולו או אפילו מודעה ספציפית אחת עם הצעה יוצאת דופן שברצונך לקדם בתפוצה מוגברת.

פרסום העסק שלך ייעשה בולט באופן ניכר, שכן הוא מובנה היישר בתוצאות שכולם מחפשים. בוודאי שמת לב במהלך חיפושים בגוגל כי התוצאות הראשונות מסומנות בתווית ירוקה המצוינת כ-“Ad” או “מודעה”. זהו למעשה התוכן הממומן.

פרסום ממומן בגוגל

בואו נעשה קצת סדר בבלגן

הדרך הטובה ביותר להסביר זאת תהיה באמצעות המחשה מהשימוש היום-יומי במנוע החיפוש.

פתאום קם אדם בבוקר ומרגיש שמתחשק לו קעקוע חדש או לסגור מועדון למסיבה לחברים. מה יהיה הצעד הראשון? כמובן שנפתח את המחשב ונקליד בגוגל “מכון קעקועים פתח תקווה” או “קעקועים מחיר”, או “מועדון פרטי כפר סבא”.

אין ספק שקידום אורגני (שעליו נדבר בהמשך) יכול לסייע מאוד על מנת שמילות מפתח אלו יכוונו אליך, אך מימון הביטויים מבטיח תוצאות אופטימליות. בכל הקשור לפרסום בגוגל מחירים נקבעים על פי כל ביטוי שנממן בנפרד.

כיצד נקבעים בפרסום בגוגל מחירים ומה זה בעצם Pay-Per-Click?

אופן התשלום של התוכן הממומן הוא על בסיס Pay-Per-Click או תשלום עבור הקלקה. מדובר במודל תשלום חכם ומשתלם למדי. אנו לא משלמים על הקמפיין עצמו או על התפוצה, אלא אך ורק על הקלקות ממשיות של לקוחות פוטנציאליים על הקישור.

במובן מסוים, פרסום בגוגל עובד בשיטת “לא קידמת – לא שילמת”.

פרסום בגוגל אדוורדס

גם זהו מושג שבטח יצא לך לשמוע יותר מפעם, אך לא באמת ידעת מה משמעותו.

מערכת הפרסום המתקדמת של גוגל לפרסום ממומן בגוגל תסייע לך למצוא את מילות המפתח המתאימות, להכווין את השיווק שלך לקהלים האופטימליים וליצור מודעות קידומיות שיגבירו את החשיפה ואת ההקלקות.

פרסום בגוגל ppc

שיפור הפרסום בגוגל על ידי קידום אורגני

למרות היתרונות הרבים של פרסום ממומן בגוגל, הוא לעולם לא מספיק.

הבוטים המתוחכמים שגוגל מפתחת כל הזמן אינם בונים אך ורק על תשלום, אלא רוצים לקדם אתרים המלאים בחומר מקורי, איכותי, מעניין ובעל ערך מוסף המספק מענה מדויק למילות המפתח באמצעותן נעשה החיפוש.

לכן, חשוב לשלב קידום אורגני איכותי שיסייע לאתר שלך להגיע לראש תוצאות החיפוש ויהווה השלמה לפרסום בגוגל. על ידי הזנת תוכן איכותי ומעניין המכיל את מרב ביטויי המפתח שיקדמו את האתר, ניתן לבצע אופטימיזציה איכותית שלו.

לטובת פרסום בגוגל לעסקים – פונים למקצוענים

סוכנות דיגיטל Harvest Digital מציעים לך מגוון שירותי שיווק וקידום דיגיטלי שימקמו את העסק שלך בלב זירת השיווק האינטרנטי.

באמצעות שילוב חכם ומותאם לצרכיך של קידום אורגני (SEO), רימרקטינג דינמי ומותאם אישית וקידום קמפיינים ממומנים, נסייע לך להגדיל את החשיפה, למצוא את הפתרונות שימירו צפיות משתמשים להקלקות ובסופו של דבר הקלקות לרכישות והכל בשקיפות מלאה ויחס אישי ובהתאמה מדויקת לצרכיך. לפרטים נוספים ולהזמנת שירותים אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בהקדם.


כתוב/כתבי תגובה

רוצים לדבר עם המומחים של הארווסט?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם