סוכנות דיגיטל

סוכנות דיגיטל

איך לבחור סוכנות דיגיטל – כל הדברים שחשוב לדעת

כאשר אתם מתכננים להשקיע על שיווק דיגיטלי, אתם רוצים לדעת כי התקציב ינוצל ויתועל בצורה המשתלמת ביותר. עם כל כך הרבה סוכנויות פעילות כיום, למצוא סוכנות דיגיטל שאפשר לסמוך עליה זו לא משימה פשוטה.

אז מה צריך לדעת ולבדוק כדי לבחור סוכנות דיגיטל נכונה עבורכם?

אם עייפתם מסוכנויות שעושות הבטחות גדולות ולא מספקות תוצאות, הכנו בשבילכם מדריך שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר ולבחור סוכנות דיגיטל שתלווה אותך באופן משתלם לאורך זמן.

למה בכלל סוכנות דיגיטל?

אם אתם מתלבטים בין להעסיק עובד פנימי לבין להשתמש בשירותיה של סוכנות דיגיטל חיצונית, תקחו בחשבון שבאותה עלות (או אפילו פחות) מהמשכורת שתעסיקו איש שיווק בכיר בודד, תוכלו לקבל מספר מוחות של צוות הסוכנות.

הניסיון הקולקטיבי מוכיח שצוות תמיד יהיה טוב יותר מאשר להסתמך על נפש אחת כדי לפתור בעיה או לבוא עם רעיון חדש.

מחקרים מראים שארגונים שבחרו לעבוד עם סוכנות דיגיטל חיצונית העלו את החזר ההשקעה בכ-34 אחוזים בממוצע.

בנוסף, כך ניתן להבטיח כי ההוצאות עבור הניהול וכח האדם שיוקצה לטובת השיווק יהיה פרופורציונאלי לתקציב הפרסום המתוכנן.

סוכנות דיגיטל

הדברים שצריכים לבדוק לפני שבוחרים סוכנות דיגיטל

מה המטרות שאתם רוצים להשיג באמצעות הפרסום? מהם הצרכים והציפיות שלכם?

עבודה עם סוכנות פרסום, במיוחד בפעם הראשונה, לא צריכה להיות החלטה מתוך דחף. אתה צריך לתכנן תהליך הכנה קפדני כדי למנוע בזבוז זמן וכסף.

עוד לפני תחילת החיפוש, צריך לחשוב על מה תפקיד סוכנות הפרסום הדיגיטלי עבורכם. בין אם אתם מתכננים חשיפה, יצירת לידים, מיתוג או מכירות באתר – התכנון צריך להיות בנוי לחלוטין לפני שתתחילו לחפש סוכנות פרסום.

הדרישות מסוכנות פרסום דיגיטל

בהתאם לצרכים השיווקיים שלכם, יש לעשות רשימה ברורה של שירותים שבתפקיד הסוכנות לקחת על עצמה.

הנה רשימה של יכולות שסוכנות דיגיטל יכולה להציע לחברה שלכם:

יחד עם היכולות הללו, חשוב להיות ברור מאוד לגבי מטרת פעילות השיווק – מטרה זו יכולה להיות:

  • מיתוג ומודעות
  • תנועה לאתר
  • יצירת לידים
  • מכירות
  • הורדות אפליקציות

הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת סוכנות דיגיטל

אז אחרי שקבעתם יעדים ומטרות, הגיע הזמן להשוות ולברר מה מציעה הסוכנות.

סוכנות דיגיטל

התחייבות

סוכנויות טובות לא ינסו לנעול אותך לחוזים ארוכים. הם יספקו לך שליטה על כמה זמן אתה עובד איתם ויאפשרו לכם לצאת.

בפועל, לא באמת קיימת הצדקה לחוזים שנתיים או רב שנתיים, אך כן מקובל שתיהיה תקופת התחייבות שלא עולה על 6 חודשים.

גם במהלך תקופת התחייבות, סוכנות דיגיטל טובה תאפשר לכם לצאת באמצע החוזה תמורת קיזוז עלות ההקמה.

שקיפות

אם הסוכנות פרסום מסרבת לתת גישה לנתונים או לאפשרות לצפות במשתמשים שדרכם מפרסמים, אמורה להידלק לכם נורה אדומה מאוד גדולה!

שקיפות ואמינות הם הבסיס לקשר עסקי בריא בינכם לבין סוכנות הדיגיטל, סוכנות ראויה תאפשר לך לראות את הנתונים שלך, והם ידברו איתך על הניתוח בזמן שהם פועלים לשיפור הביצועים השיווקיים שלך. לא להסתפק פחות מזה!

שירות

אין לך מנהל חשבון ייעודי, או שאתה עובד עם מוקד טלפוני?

סוכנות דיגיטל מקצועית תקצה אסטרטג שיווק או מנהל חשבון אישי אשר מפקח על הצלחה עסקית של העסק שלך.

אתם בהחלט לא אמורים לדבר עם אדם חדש בכל פעם שאתם מתקשרים. כאשר אתה מחפש סוכנות, הקפד לשאול מי יטפל בחשבונך. אם זה אדם אחד, זה נהדר. אם הם מפעילים מוקד טלפוני, חפש במקום אחר.

כאשר אתם מדברים עם סוכנות פרסום דיגיטל, שאלו אם יוקצה מנהל חשבון ייעודי או אסטרטג שיווקי. אם לא, תמשיכו הלאה.

תכנון ואסטרטגיה

תוכנית שיווק לא צריכה להיות בגודל אחד מתאים לכולם. סוכנות השיווק שלך צריך לדבר איתך על המטרות שלך ולבנות תוכנית מותאמת שעוזרת לך לעמוד ביעדים אלה.

גם אם יש להם סדרה של תוכניות שהם מציעים ללקוחות, הם עדיין צריכים להיות מוכנים בתוך תוכניות אלה לתת לך אסטרטגיה מותאמת אישית שעובדת עבור העסק שלך.

אם סוכנות מנסה לנעול אותך לתוך תוכנית ללא גמישות או התאמה אישית, אז תדעו שיש אפשרויות טובות יותר.

תיאום ציפיות

אם סוכנות דיגיטל מבטיחה להקפיץ את העסק שלכם לעמוד הראשון בגוגל בתוך שבוע, להפיק מספר לא ריאלי של לידים או מכירות – תתכוננו להתאכזב.

סוכנות דיגיטל מקצועית תציג בפניכם יעדים והישגים ריאלים, גם אם ההערכה לא אופטימית במיוחד.

שאלו את הנציג שאתם מדברים איתו – כיצד הסוכנות מתכננת לספק את היעדים שהוצבו. אתם רשאים לבקש פירוט של תוכנית עבודה שכולל עלויות וסטטיסטיקות על מנת לוודא שהתכנית ניתנת למימוש.

בחירת סוכנות דיגיטל – סיכום

בחירת סוכנות דיגיטל נכונה תהווה החלטה בעלת משקל רב להצלחה השיווקית שלכם, עליכם לבחון את כלל הפרמטרים ולוודא שאתם עובדים עם צוות מקצועי שיודע להביא תוצאות, הגון ובעלת תודעת שירות.

עלינו

הארווסט דיגיטל היא סוכנות פרסום דיגיטלי עם צוות מנצח ומקצועי הממוקמת בלב תל אביב.

משרדנו מתמחה במתן פתרונות פרסום דיגיטליים מקיפים לארגונים ועסקים – אסטרטגיות, שיפור ביצועים, ניתוח מחקרי תוך שקיפות מלאה.

אנו מזמינים אותכם לפנות אלינו בכל שאלה או ייעוץ בעולם הדיגיטל.

כתוב/כתבי תגובה

רוצים לדבר עם המומחים של הארווסט?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם